نظارت ویژه کارشناسان محیط زیست نقده بر مدیریت پسماند های عفونی مراکز درمانی
خبرگذاری صدا و سیما
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نقده از تشدید نظارتها بر نحوه بیخطرسازی پسماندهای عفونی مراکز درمانی و بهداشتی در سطح شهرستان خبر داد. 13 مرداد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آذربایجان غربی ؛ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نقده از تشدید نظارتها بر نحوه بیخطرسازی پسماندهای عفونی مراکز درمانی و بهداشتی در سطح شهرستان خبر داد.
اکبر قائمی گفت: این اقدام با هدف حفاظت از محیط زیست، سلامت جامعه و پیشگیری از شیوع بیماریهای عفونی انجام میشود.
وی افزود: با توجه به افزایش احتمال شیوع بیماریهای عفونی در فصل گرما، تمامی مراکز درمانی و بیمارستانی موظف به نصب و راهاندازی دستگاههای بیخطرساز پسماندهای عفونی هستند.
در همین راستا، کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست با انجام بازدیدهای میدانی، عملکرد این دستگاهها را در مراکز درمانی و بهداشتی شهرستان نقده ارزیابی میکنند تا از رعایت استانداردهای زیستمحیطی اطمینان حاصل شود.
منوچهر شفایی
منوچهر شفایی بنیانگزار و عضو دائمی هیئت رئیسه کانون دفاع از حقوق بشر در ایران که در سال 2000 در شهر برمن آلمان ثبت شده است www.bashariyat.org
موسس و مدیر مسئول ماهنامه و سایت آزادگی از شال 2000
بنیانگزار شبکه مدافعین حقوق بشر در ایران از سال 2002
ورزشکار و شمشیربازی علاوه بر قهرمانی کشور از سالهای 1346 تا 1353 و مقام سومی آسیا 1973 مقام اولی تیمی و سومی انفرادی المپیک آسیائی 1974 و مقام سومی 1991 بازی های آسیایی
متولد تهران بزرگ شده خرمشهر و خوزستان لیسانس جامعه شناسی از دانشگاه تهران
اینک مقیم و شهروند آلمان
• «من اعتقاد دارم به مجرد اینکه انسان بدنیا می آید حق حیات دارد، بدیهی است که این حقوق ذاتی و اولیه هر انسان است؛ چون می بیند و می شنوند، حق دیدن و شنیدن واقعیت ها را دارد؛ صحبت می کند پس حق نظر دادن و گفتگو دارد؛ فکر می کند، پس حق اندیشیدن و انتخاب رای دارد؛ چون راه می رود حق حرکت دارد، رشد می کند، حق تجلی دارد؛ حق فریاد، گریه و اعتراض دارد و ... اما متاسفانه صاحبان قدرت برای حفظ منافع خود این حقوق را از انسان ها گرفته و با قوانینی که مطابق میل خودشان است آن ها را محدود می کنند.»